:: POST CHALLENGE :: MY KIND OF INSPIRATIONAL QUOTES

Khamis, November 29, 2018
Hi~ Assalamualaikum 

Quote? Atau pepatah? Atau kata-kata? siapa saja yang tak sukakan benda ni? Tak kira la dari segi percintaan, pembakar semangat mahupun yang mengambarkan kehidupan. Setiap kita mempunyai one favorite quotes. Tapi bagi Aien, I love all of them. Sebab semua qoutes memberi semangat. Tak tahu la mana yang terkesan di hati sebab benda ni semua macam kata pujukan buat diri yang acapkali lemah dalam mengendali sendirian. 


Benda yang selalu diri ini terlupa. Selalu mengeluh bila datangnya sakit, bila singgahnya masalah. Terus gelabah. Merintih kenapa diri diuji sebegini? Terlupa akan sesuatu, Allah takkan menguji hambaNya di luar kemampuan hamba itu. So embrace yourself with your test, akan jumpa penghujungnya. 


Okay, I'm not good for this either. I am broken. Inside and outside. Sometimes, when I'm happy  and I want to tell the world how happy am I. Macam tu jugak bila sedih, semuanya nak bagi tau dunia. Lupa pada Sang Pendengar yang sentiasa mendengar. Moga kita tergolong dalam kalangan hamba yang bersyukur. 

Mari kita berzikir untuk bersyukur. Mudahan rezeki kita bertambah dan kita tetap menjadi orang yang bersyukur. #alhamdulillah #syukurselalu



3 ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤