Latest Instagrams
Friday, March 22, 2019

HAPPY 10 MONTH ANAK!


Hi~ Assalamualaikum

Pejam celik je kan. Alhamdulillah Nayla telah berjaya hidup dengan girang dan tawa selama 10 bulan. Ibu pun rasa pejam celik je kakak dah nak pandai jalan. Ibu rindu sungguh masa kakak kecik lagi, tido je kerja. haha 

Itu lah dia mak-mak be like yer kawan-kawan. Anak kecik, mengharap bila anak aku nak besa. Bila dah besar rindu. 

Moga jadi kakak yang solehah, dengar kata, rajin dan berakhlak baik. 


9 comments:

  1. Alhamdulilah. Masa ni masih seronok dibuat kawan, kan dh besar n start sekolah nanti pasti fikir, jgn lah cepat sgt mbesar anak 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? sekarang ni pun rasa cepat na dia besa. rindu masa dia baby. ^^

      Delete
  2. Dah 10 bulan dah ya. Semoga Nayla jd anak dan kakak yg baik :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Adwa Insyirah pula baru nak masuk 5 bulan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa, geng Insyirah jugak ni. ^^ selang 5 bulan ye kita. ^^

      Delete
  4. Mama pula Rasa sebak sekejap je Diorg membesar kqn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la kan. Nanti dah masuk sekolah, lagi rindu bila dorg pun sibuk dengan kengkawan. ^^

      Delete
  5. owh semoga besar sihat dan solehah ya baby =D

    ReplyDelete

thanks for leaving a comment. Always appreciate it~

Latest pins

Subscribe