HAPPY 3 MONTH

Rabu, Ogos 22, 2018


HAPPY 3 MONTH!! 

Assalamualaikum w.b.t 

Alhamdulillah, 22hb AUGUST 2018, genap la Nayla Insyirah 3 bulan. Alhamdulillah.   #syukurselalu

Dengan ini, Ibu nak belanja kakak Nayla~ taraaaa! Photobook by photobook. Eh, apa ke peliknya? Betul la. Buku bergambar Nayla dari mula lahir sampai errr ... bulan lepas kot. Sebab dah buat awal dari sebelumnya. So, collection gambar yang ada dalam smartphone Ibu, Ibu select yang mana nak simpan buat kenangan dalam photobook tu. Untuk buat photobook ni, Aien dapat promotion yang murah yang mana, Aien cuma perlu bayar RM2 sahaja untuk buku dan RM8 untuk postage. Murah kan? Dari harga yang hampir berjuta, (eleh, tipu je) dapat hampir 90% diskaun. Mana kau nak rembat tu? Maka, Aien pun cuba la, kot-kot ada rezeki lain kali, boleh cuci gambar pulak ke. hee~kan??

Aien banyak la baca, kawan-kawan blogger yang lain share how to use the promo code for certain item. Actually this kind promotion is jalan-jalan kat facebook Aien, tu yang ter-klik dan ter-buat. haha 

Aien dah lupa macamana nak buat dia, senang kata anda: 

> Ingat promo code dia. Contoh: MERDEKA18
> Download apps Photobook Malaysia
> Buat la album anda. Contoh: photobook. Choose 20 pictures. Limit 20. Just 20. Kalau lebih, promo code tu tak memberi kesan apa-apa masa anda check out nanti. 
> Proceed la, upload kan gambar, bagi alamat bagai.. ikut je jalan keluar dia. 
> Done! yeah~ Tunggu la 3 hari ke seminggu sampai la tu. 

Senang kan?





Yang ni, Ibu Nayla buatkan untuk Nayla. Dah namanya saja gatal tangan p buat. Al-maklum la rambang mata tengok dapat RM10 tu, rasa macam nak repeat lagi buat 4R print pulak, tapi dalam account sadis pulak tinguk. Mampu sob sob.. Delete project, uninstall balik photobook tu. Nanti dah ada isi balik account, kita download balik. And it repeat again as same. Haha Itu la masalah orang yang berkerja di rumah ni. 


For Nayla, Ibu doakan kakak baik-baik saja walaupun dah makin berat. Sabtu lepas, her first flight balik kampung opah a.k.a Ibu punya kampung. Alhamdulillah tak meragam. Sebab dia ngantok. Moga flight balik nanti kakak pun okay je tau. Balik dari Miri baru check up 3 bulan. Moga baik-baik aja. Semoga membesar jadi gadis solehah. 

Love, 


Ibu. <3

2 ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤