Latest Instagrams
Sunday, October 15, 2017

Tahniah!



Alhamdulillah. Dengan jayanya AIENIENKA telahpun berwajah baru. Assalamualaikum dan salam sejahtera uolls~

Kembalinya Aien di sini, untuk memeriahkan lagi blog ini di hujung tahun. :D Yeah? Hujung tahun sudah kan?? Ndak berasa bah kita ni. Sudah di hujung tahun dua ribu tujuh belas. Apa yang kamu rasa? Sepanjang tahun ni? Adakah berubah atau anda masih sama? hahaha mohon jawab sendiri. haha

Aien dah pun dengan rasmi tukar wajah baru. Even tak ada la baru sangat. Setakat tukar template, dan etc. Rasa okay kot? Btw, fyi untuk korang yang rajin singgah sini, cbox lama telah pun Aien buang dek kerana ketidakberjayaan untuk menampilkan segala isi kandungannya. T^T Sedih tahu~

makanya, Aien buat yang baru, dan masih belum rajin nak cari emoticon comel-comel untuk ditampalkan bersama. Ecewaaaahhhh~

Rasanya untuk kembali dengan penuh semangat tu kurang sikit sebab masih menjejak rakan blogger lama. heheh.. Nanti Aien tinggalkan jejak yer~ 

For all viewers, thank a lot for coming back to this blog. Even though, blog ni sentiasa sepi, uolls sentiasa bersama. Okay~ 

Aien nak p masak. Bai~

4 comments:

thanks for leaving a comment. Always appreciate it~

Latest pins

Subscribe