Sunday, April 03, 2016

Giveaway by Xechalogy


Haa~ segmen pertama aien nak join setelah lama dah tak join segmen. Untuk bulan April jugak ni. Sunyi je rasa tak ada join mana-mana segmen, kan? 

Maka, demi menyokong fellow blogger dari Sarawak, aien berbesar hati mengajak anda semua untuk join. Join tau? ada lagi seminggu lagi sebelum tarikh tamat. 

Join.. Join! 

Bunyi dah macam paksa dah tu. kah kah kah

Join k?? 

Hehe 

Mangsa tag adalah : Opie & IGS

Join tau yang lain.. dapat novel free. hehe


Kbai 

-GOOD LUCK- 




10 comments:

  1. Singgah daripada giveaway yang sama.. Good Luck Dear

    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/03/giveaway-by-xechalogy.html

    ReplyDelete
  2. MD selalu kurang bernasib baik dalam giveaway..T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu tnadanya md yg kne buat segmen giveaway dlu ni..

      Delete
  3. goodluck aienie... jemput bw blog http://wanieseuk.blogspot.my/

    ReplyDelete

thanks for leaving a comment. Always appreciate it~