BLOG REVIEW: Hoodpath

Ahad, Februari 07, 2016
Alhamdulillah dipanjang umur. 

Happy new year for chinese fellow. 

Lunar New Year, habis rancangan feveret beta ditunda. Apakan daya cuti untuk 4 hari ni, beta bersengkang mata siapkan apa yang patut la untuk naik next week nanti. 

Tak baik mengeluh~ No No.. 

hehehe

Blog review? 

Yes. Indeed.

Beta nak buat review blog-blog awesome yang beta follow. Sangat awesome sampai beta rasa blog mereka harus dikembang mekar lagi dalam persada dunia blogger ni. 

Untuk first time ni, beta nak story satu blogger yang sama student macam beta, tapi dia dah melebarkan sayap, menjejakkan kaki di hampir semua tempat yang beta hanya mampu jejak dalam angan. TvT

Sob sob sekejap. 

She is awesome! Jjang! 

Normal student, lagi-lagi macam beta yang sel-sel tak berapa nak berkembang sebab masa Bonda suh minum susu, beta tuang susu tu dalam cawan adinda beta, haha tu la padahnya. Beta bila dah duduk asrama yang sangat strict dengan rule yang kalah asrama perempuan tahfiz, haa~ macam malas nak fikir bergerak ke sana ke mari. Lagi-lagi bila bercuti macam ni nak sesak dalam jammed? memang idok ler. 

Beta dengan rela merelakan diri mereput di depan Mister L kesayangan ni, jalan-jalan dengan mata saja. huk huk 

Sadis kan? 

Jangan! Jangan tergoda dengan Isteri VS tunang tu... (sis beta tengah tengok di sebelah)

Eh~ meraban pulak. mana ni... Sian Miss Dae, tunggu kat back stage bila la nak introduce ni.. haha Mian Miss Dae. 


Jeng Jeng... 
The most awesome blogger among all fellow blogger, 


-CLICK AWARD UNTUK KENAL MISS DAE-

Miss Dae ni dah berjalan merata tempat yang beliau telah list dan journal kan setiap perjalanan beliau dalam blognya. Fuh~ beta sangat jeles. Envy dia tu, tahap petala kelapan la.

Moh, rajin-rajin singgah baca semua entry dia. Sambil-sambil boleh belajar dengan dia, macamana nak travel ala-ala student, yang simple dan under bajet.

Jom Jom Jom~

Beta mengajak semua serang. Dah serang tu jangan lupa pulak untuk follow, supaya next trip dia, kita boleh follow up kan?


14 ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤